INKLUZIVNI PARK

letak_rd-02

Prijava 

Konjeniški krožek v Parku na Trojici

»Med jahanjem konj si lahko privoščimo nekaj redkih trenutkov popolne svobode.«

Konji že več kot 6000 let tesno sodelujejo s človekom. Prav jahanje pa je športna dejavnost, ki pozitivno vpliva na človekov telesni, čustveni in duševni razvoj, saj učenje ni usmerjeno le v kognitivno. Gibalni dialog s konjem predstavlja za otroke gibalno doživetje, ki jim prinaša veselje in zadovoljstvo. Hkrati lahko rečemo, da je jahanje športna aktivnost, ki otrokom nudi mnogo možnosti za izkušnjo samega sebe, izgradnjo socialnega vedenja in ureditev vrednostnega sistema. Pri otrocih, ki se ukvarjajo z živalmi, prihaja do večje sposobnosti empatije, hkrati pa je žival pogostokrat lahko tudi vir socialne podpore. Znižujejo se tudi fiziološki odzivi, kot so krvni pritisk, srčni utrip ter drugi psihološki odzivi, kot sta anksioznost in stres (Tušak in Tušak, 2002). Zaradi vseh lastnosti konja, v Inkluzivnem parku ugotavljamo, da so konji še posebej primerni za vse bolj »živahne« ali hiperaktivne otroke. Konj namreč zahteva točno določeno strukturo in odzove se na vsak naš najmanjši gib. Tako se otroci brez prisile in z lastno željo zelo hitro naučijo kontroliranja samega sebe in hkrati velike in močne živali. Ne samo jahanje, tudi skrb za samo žival zelo spodbudno doprinese k izgradnji samostojne in odgovorne osebnosti.

V konjeniškem krožku se bomo naučili celostnega pristopa dela s konjem: samostojno jahati, skrbeti za konja in opremo. Spoznali bomo zgodovino konj, etologijo in anatomijo konja in različne discipline v konjeniškem športu. Skrbeli bomo za živali in njihovo okolje, aktivno preživljali čas v naravi in se imeli zares izvrstno.

  • Majhne skupine – individualen pristop
  • Spodbujanje odgovornosti, samostojnosti, samoiniciative, empatije
  • Izboljšanje koncentracije
  • Razvijanje motorike in ravnotežja
  • Otrok bo veliko časa preživel v naravi
  • Aktivno druženje z vrstniki v skupinskem duhu

Krožek bo potekal celo leto (september do junij). Otroci bodo razdeljeni v manjše skupine glede na predznanje in starost. Primerno za otroke od 6 let dalje.

1x tedensko, 60 min: 65 EUR/mesec

2x tedensko, 60 min: 110 EUR/mesec

Prijava 

Več informacij na: inkluzivni.park@gmail.com ali telefon 040 510 813

 

 

letak_rd-01

jahanje cenik

MONTESSORI TABORI 2019

 Plakat_montessori_tabor_A3

Veliko je možnosti za preživljanje počitnic in ni se preprosto odločiti, kje bodo naši otroci preživljali sproščeni čas počitnic. Če iščete prostor in program, kjer bo vaš osnovnošolec ali mladostnik dobil izkušnjo naravnega vključevanja v življenje in pridobil potrebne izkušnje za življenje v odraslosti, vas vabimo, da si ogledate naše tabore.

Montessori program za adolescente imenovan Erdkinder je zagotovo pravi odgovor na adolescenco. Adolescneca je zelo pomembno razvojno obdobje, ko mlad človek prepozna sebe znotraj družbe. Bolj kot kdaj koli prej, je sedaj čas, ko moramo naše mlade ljudi podpreti pri ‘postati državljan sveta’.

 

dav

 Na izkušnjah naših prednikov je zgrajena sedanjost, mi pa na teh temeljih gradimo prihodnost.

ERDKINDER of 21st Century.

Zakaj kmetija? Ker je z vsemi procesi, od naravoslovnih, ekonomskih do družbenih, to svet v malem.

Naš globalni Erdkinder of 21st Century program je v duhu delovanja pametnih mest (smart cities) urbanega sloga s povezavami in elementi sodobnega kmetijstva.

PreprostoMontessori je neprofitna zasebna ustanova. Naša vizija nas ne le povezuje z vsem svetom, pelje nas v vsa življenjska okolja in vse generacije in temelji na holističnem pedagoškem konceptu dr. Marie Montessori.

Po dolgoletnem montessori delu in bogatih izkušnjah na področju predšolskega razvoja, nas je pot in potreba časa in ljudi peljala naprej k osnovnošolcem in adolescentom. Izkušnje, znanje in predvsem predanost za podpreti naravni razvoj posameznega mladega človeka in vzbuditi potenciale, ki jih nosi v sebi, nas je povezalo z mnogimi montessori šolami iz celega sveta. Začeli smo s pilotnim izvajanjem programa Erdkinder of 21st Century.

Že pet poletij smo v sodelovanju z ZPM Ljubljana Moste-Polje organizirali Montessori tabor v Kranjski gori, lani poleti pa tudi počitniški montessori program v Parku na Trojici. Letos pa na naše največje zadovoljstvo in veselje nadgrajujemo naš Montessori tabor in se v celoti selimo v Park na Trojici, kjer bomo preživljali poletje v družbi vaših osnovnošolcev in najstnikov. Erdkinder of 21st Century čaka na vaše otroke in najstnike. Skupaj bodo gradili park za igro, delo in socialno druženje– ustvarjali bodo prostor globalne skupnosti.

Vzgajali se bodo za ‘državljane sveta’ (Montessorijna želja je bila, da bi se ljudje počutili kot državljani sveta in tako je razvila pedagoški koncept, ki ga je poimenovala tudi vzgoja za mir v ljudeh in v svetu).

V naravnem okolju, v družbi sovrstnikov in drugih živih bitij bodo razvijali veščine ki jih potrebujemo danes in jih bom potrebovali jutri za uspešno življenje v globalnem svetu.

Nova spoznanja bodo otroci doživeli preko različnih projektov. Projekte bodo zasnovali in izpeljali otroci sami- seveda s pomočjo mentorjev. Za popolno učenje skozi igro bodo imeli na voljo vso potrebno orodje in opremo. Poleg tega je stalnica našega bivanja vsakdanje življenje v skupnosti. Otroci bodo vključeni v opravila  vsakdanjega življenja, skrb zase, za druge, za živali in za park/okolico. Šli bomo na pohode in terensko jahanje, spali bomo v indijanskih šotorih in na kozolcu (vse to je trenutno v izgradnji). Travnate in gozde površine našega parka bomo tekom programa uredili in oblikovali v prostor za vzgojo rastlin in živali ter prostor za igro in sproščanje. V največji pripeki morda zgradimo celo lasten bazen iz bal sena, ali pa v senci drevesa pripravljamo osvežilne napitke za našo  tržnico.

dav

Skratka imeli se bomo čudovito!!

Mimogrede: otroci, ki so bili pri nas že lansko poletje komaj čakajo, da spet pride čas Montessori počitnic v naravi… Mi pa tudi :)

Tabor bomo vodili montessori pedagogi, mizar, umetnik, skavt in specialist za kmetijstvo ter delo s konji. Občasno pa nas bodo obiskali tudi strokovnjaki iz različnih akademskih sfer, širili svoje znanje ter postavljali izzive za raziskovanje.

Verjamemo, da vas je pritegnilo, zato vableji k PRIJAVI (S prijavami je potrebno pohiteti).

Z veseljem pa pridemo v vaš kraj, vašo šolo, vrtec in naš koncept ter vizijo in program poletnih Montessori aktivnosti predstavimo v živo (041-481 777)

 

Letošnje poletje pa imajo adolescenti možnost tudi prav posebne izkušnje.

Montessori raziskovalno-tehnološki mednarodni tabor ZA NAJSTNIKE (10-16) – Erdkinder of 21st Century.  14 dnevni termin od 11.8. do 23.8 2019. To je izjemna priložnost pridobiti prijatelje iz celega sveta in izkušnja biti državljan globalnega sveta bo tako postala čisto konkretna.

Rdeča nit mednarodnega tabora bo to poletje: kako nahraniti globalno prebivalstvo.

O mednarodnih taborih za mladostnike 10 – 16 let najdete več na strani: Montessori Development Park

DSC_0046

Za poletne tabore za otroke 5 – 16 let, berite dalje :)

Prostranstvo travnika, dišeči vonj zelišč, skrivnostni gozd, mehkoba živali, jahanje konj, aktivna družba vrstnikov – popolne Montessori počitnice.

Primerno tudi za otroke (in starše), ki se z montessori pedagogiko še niso srečali.

Nastajajoči Park na Trojici, kjer bomo izvajali Montessori počitnice, se nahaja na prelepem hribu Sv. Trojice, ki se vzpenja iz samega centra Vrhnike. Ob lepem vremenu se iz Parka pogled odpira preko celega ljubljanskega barja vse Ljubljanskega gradu in še naprej do Kamniško-savinjskih Alp. Park odlikujejo čudovita narava, travnate površine in gozdički – popoln kraj za razvijanje svojih potencialov in uresničevanje neomejenih otroških idej.

Osrednji cilj izvajanja Montessori počitnic je skupaj z otroki, z veliko mero medsebojnega sodelovanja, različnimi znanji, želji po odkrivanju novega in veliko zabave, sooblikovati park za vzgojo rastlin in živali ter prostor za igro in sproščanje, ki bo tako najbolj po meri otrok. Trenutno se v parku, poleg omenjenih travnatih in gozdnih površin, nahaja njiva pripravljena za obdelovanje in pa ograjen prostor za domače živali, imamo pa tudi svojo mizarsko delavnico. Zaenkrat nam bodo družbo delale ovce, koze in KONJI. Morda se nam pridružijo še kokoši.

Program dela na naših poletnih dnevih:

  • 7:30 se zbudimo in pozajtrkujemo
  • 8:00 se nam pridružijo še tisti, ki so z nami samo čez dan
  • jutranje srečanje (spoznavanje, pozdrav, skupinske igre, nato vsak izbere svoje delo),
  • dopoldanske delavnice, ki vključuje prosto izbiro podanih dejavnosti v parku: delo z živalmi, delo na vrtu, raziskovanje naravoslovja in geografije, rokodelske dejavnosti (delo z lesom), kiparske in umetniške aktivnosti, dramska igra, ustvarjanje iz naravnih materialov (land art), in še in še..
  • 10:30 malica,
  • nadaljevanje aktivnosti,
  • 13:00 kosilo,
  • umirjene dejavnosti po kosilu, počitek,
  • jahanje konj, športne aktivnosti, in različne igre,
  • konec dnevnega varstva ob 16:00.
  • 19:00 večerja
  • Družabno-kulturni večeri

Celoten program bo potekal po metodi Montessori. Kot omenjeno, bodo otroci predvsem v dopoldanskem delu imeli možnost izbire med podanimi dejavnostmi. Le-te bodo skrbno načrtovane vsak dan posebej, glede na potrebe, ki se bodo kazale v parku (potrebe rastlin, živali, obdelovane zemlje ipd.), želje otrok in obiska posebnih gostov (agronom, geolog, farmacevt – zdravilne rastline, slikar, sitotiskar,…). Tako bodo otroci v dopoldanskem delu lahko prosto prehajali med različnimi dejavnostmi oziroma opravili.

Otroci bodo imeli v parku možnost celostnega razvoja. Poleg naravnega spodbudnega učnega okolja, bodo ob skrbno načrtovanih aktivnostih (od 5 do 7 otrok na enega mentorja – individualen pristop) razvijali svoje najbolj primarne spretnosti. Ob delu z zemljo, živalmi, raziskovanju naravnega okolja, bodo v sproščenem duhu spoznavali sebe, druge in okolje, se učili medsebojne pomoči ter spretnosti, kuštrali možgane in uresničevali svoje inovativne ideje, ki jim bodo kasneje v življenju zagotovo koristile.

dav

Veste, kako pomembno je, da jim pomagamo osvojiti veščine samostojnosti?

Ko delajo z rokami, se urijo možgani.
 Ko dobijo zadolžitev (pa čeprav jim kdaj tudi ni všeč), se učijo odgovornosti in sobivanja.
Ko se lotijo dela, ki ga sami ne zmorejo, se učijo sodelovanja v skupini.
Ko pridejo z dolgega sprehoda (pa četudi v dežju), se zavejo svojega telesa in mu tako lažje prisluhnejo.

In ko jim uspe nekaj narediti do konca, se učijo, da zmorejo, da so vredni, da jim zaupamo in da so enakovreden člen človeške skupnosti.

Dajmo jim priložnost, da se učijo z izkušnjami pravega življenja.

Najpomembnejše pa je to, da bodo otroci vseskozi sooblikovalci parka, kar pomeni, da bo vsak posameznik tam pokazal in razvijal tisto kar najbolje zna in pripomogel k razvoju in rasti parka. Ustvarjali bodo svoj park, ki ga bodo lahko uporabljali tudi tekom leta, in ker ga bodo ustvarjali sami, bo njim najbolj po meri.

2a

Cena tedenske udeležbe je: 150 EUR (dnevno varstvo)
250 EUR (taborjenje v parku)

V ceno je vključeno: mentorstvo v skladu z montessori pristopom, prijatelji za vse ve življenje, spoznavanje dela s konji, orodja in material za inovativno ustvarjanje, hrana in pijača

Popusti:

  • vsi redni udeleženci programov Preprosto montessori (vrtec in popoldanski programi) imajo 10% popust
  • Popust, če družina vpiše več otrok – drugi otrok 10% ceneje, tretji in četrti otrok 15%

V kolikor ima otrok posebne zahteve glede hrane oz. diete, se strošek hrane odbije od cene in otrok hrano prinese sam.

Po oddani prijavi prejmete povratni e-mail s podrobnimi podatki in račun, ki ga morate poravnati v 14 dneh od prejema računa.

Prijave za vsak posamezni teden morate oddati najkasneje 7 dni pred pričetkom tedna, ki ga bo obiskoval vaš otrok.

Aktivnosti bomo izvajali v vsakem vremenu. Tudi dež nas ne ustavi 😉

Dodatna vprašanja in informacije na:

inkluzivni.park@gmail.com

ali

040 510 813 (Ožbe)

 

 

 

Kaj je Inkluzivni park?

Verjamemo, da ima vsak svoj potencial. Zemlja ima svoj potencial v vesolju. Snovi, ki krožijo med nami, nas sestavljajo in nam omogočajo življenje, imajo svoj potencial. Živa bitja imajo svoj potencial. Ljudje kot del teh živi bitji imamo svoj potencial. In nenazadnje, vsak posameznik ima svoj potencial. Cilj Inkluzivnega parka je omogočiti, da vsak razvija svoj potencial in pri tem omogočiti tudi drugim, da gradijo svoje potenciale.

Harmonija med posamezniki in z naravo se zdi nujen trend za ustvarjanje prijetne družbe in okolja za življenje v prihajajočih letih.

Naša vizija je, da na enem mestu združimo posameznike, ki so sposobni uspešno delovati tako individualno kot v skupini, ki se ne bojijo biti inovativni, ki znajo kritično razmišljati in se obnašati podjetno, ki znajo biti samozadostni in hkrati odgovorni do ohranjanja prijetnega življenjskega okolja tako za ljudi kot ostala živa bitja. Inovativnost, kreativnost, kritično mišljenje, odgovornost, sočutje, trajnostno in regenerativno vedenje ter nenehno posodabljanje za ustvarjanje boljšega jutri so pomembni dodatni produkti Inkluzivnega parka. Inkluzivni park vidimo kot inkubator, kjer se bodo kalili odgovorni posamezniki s prodornimi inovativnimi idejami, s čimer bodo kritično prispevali k razvoju prihajajoče družbe. Inkluzivni park je način življenja odgovorne družbe prihodnosti.

Inkluzivni park bo deloval samozadostno, samooskrbno in ne-invazivno za družbo in okolje. Odlikovali ga bodo energetska učinkovitost ter samozadostnost. Strategija na vseh področjih je kroženje – kroženje energije, surovin, vode, znanja,… Na ta način bomo dosegli visoko učinkovitost in veliko dodano vrednost.

V Inkluzivnem parku bo prostor namenjen aktivnostim in življenju celotni starostni vertikali vse od najmlajših do starostnikov. Svoj potencial pa bodo lahko predstavili tudi posamezniki z omejenimi možnostmi.

Inkluzivni park in otroci

Cilj Inkluzivnega parka za otroke je ustvariti odrasle, ki so opremljeni z zaupanjem vase in z dejanskimi spretnostmi, da (za)živijo v resničnem svetu.

Inkluzivni park je odprt, naraven prostor, kjer bodo otroci gradili svojo kmetijo, skrbeli za svoje živali in pridelovali svoje vrtnine. Poleg tega je to tudi prostor, kjer bodo uresničevali svoje inovativne in kreativne ideje, izdelovali hišice na drevesih, kurili ogenj, raziskovali naravo okoli njih, spoznavali povezanost ljudi in narave, se učili uporabljati tehnologijo, ki podpira trajnostni način življenja,… Prostor, kjer bodo kravžljali možgančke, porabljali svoje presežke atomov energije in ob druženju z vrstniki spoznavali sebe, ljudi in naravo.

Vso pridelano hrano bodo lahko pojedli sami ali pa prodali. To se bodo morali odločiti sami z zavedanjem, da bodo potrebovali sredstva za pridelavo pridelkov naslednje leto in za gradnjo novih objektov/igral, ki si jih bodo zamislili in zasnovali sami. Tako bodo spoznavali osnove podjetništva in se priučili podjetniškega razmišljanja.

Inkluzivni park ima tudi omejene resurse. Tekoče vode sploh ni, zato bo potrebno narediti vodno zajetje. Tako bodo spoznali, kako dragocena in pomembna je voda. Naučili se bodo trajnostnega ravnanja z vodo in posledično tudi trajnostnega načina razmišljanja. Prav tako ni elektrike, zato bo potrebno uporabljati sončno energijo ali kateri drugi alternativni vir energije.

Inkluzivni park bo pripravljeno okolje, kjer bo vsak posameznik v družbi vrstnikov tekom celega leta lahko preko praktičnega dela pridobival kompetence in znanja, ki mu bodo koristile pri nadaljnjem šolanju in kasneje v življenju.

V parku spodbujamo in podpiramo:

  • Inovativno razmišljanje in reševanje problemov
  • Individualno in skupinsko delo
  • Razvijanje podjetniškega razmišljanja
  • Učenje strokovnih znanj skozi igro po načelih montessori pedagogike na konkretnih primerih
  • Spodbujanje trajnostnega načina življenja
  • Spoznavanje tehnologij, ki omogočajo trajnostno upravljanje z resursi
  • Odgovornost in skrb zase, za druge in okolje
  • Stik in delo z živalmi, rastlinami, lesom, glino in drugimi materiali
  • Spoznavanje ciklov v naravi
  • Spoznavanje od kod pride hrana
  • Gibanje – zdrav način življenja
  • Prosta igra – proste misli – uresničevanje lastnih idej
  • Medgeneracijsko sodelovanje in vertikalni prenos znanja
  • Urejanje okolice in skupnih rekreacijskih površin na trajnosten način (z uporabo živali)
  • Izkušnja in učenje različnih rokodelskih spretnosti/obrti (lesarstvo, šivanje, polstenje, oblikovanje,..)
  • Izražanje preko umetnosti (slikarstvo, kiparstvo, glasbe, ples)